Όλα τα προϊόντα που πωλούνται μέσω του kykloma.gr και του φυσικού καταστήματος Κύκλωμα Πληροφορική καλύπτονται με την εγγύηση του κατασκευαστή τους και μόνο. Όλα τα προϊόντα που διαθέτουμε αναγράφουν αναλυτικά την εγγύηση που προσφέρει ο κατασκευαστής τους. Σε περίπτωση επέκταση εγγύησης ή ειδικής συμφωνίας με το πελάτη μόνο και μόνο τότε το kykloma.gr εμπλέκεται στην πέραν του κατασκευαστή εξυπηρέτηση του πελάτη.
Η εγγύηση προϊόντος δεν ισχύει στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Το προϊόν έχει χτυπηθεί , πέσει κάτω, καεί, έχει έρθει σε επαφή με υγρά , έχει χρησιμοποιηθεί με μη εγκεκριμένο τροφοδοτικό ή μπαταρία, έχει υποστεί τεχνική παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό ή έχει κακομεταχειριστεί με όποιον τρόπο και ενάντια των οδηγιών χρήσης του.
Από την εγγύηση εξαιρούνται οι βλάβες λογισμικού πέραν αυτών που υπήρχαν από κατασκευής και όσων προήλθαν από αυτοματοποιημένη αναβάθμιση του εργοστασιακού λειτουργικού συστήματος ή bios – firmware
Ανταλλακτικά ή εξαρτήματα υπολογιστών που δεν τοποθετούνται στο κατάστημα “Κύκλωμα Πληροφορική» ή από τεχνικό εξουσιοδοτημένο από το «Κύκλωμα Πληροφορική».
Προϊόντα που θα επιστραφούν εντός εγγύησης δύναται να:
Διαγνωστεί το πρόβλημα. 1.Σε περίπτωση kykloma refurbished ή kykloma build το κύκλωμα πληροφορική αναλαμβάνει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει (μέρος ή ολόκληρο, μόνο στη περίπτωση που η επισκευή του είναι αδύνατη) το μηχάνημα και να παραδοθεί στο χρήστη να λειτουργεί βάσει των αρχικών προδιαγραφών. 2. Σε περίπτωση ανταλλακτικών ή εξαρτημάτων επιστρέφονται στο κατασκευαστή με δική μας ευθύνη και εξυπηρετούνται βάση της απόφασης του κατασκευαστή ( αντικατάσταση επισκευή ή πίστωση). 3. Σε περίπτωση περιφερειακών οθονών – εκτυπωτικών – τηλεφώνων η εγγύηση καλύπτεται αποκλειστικά από την αντιπροσωπεία του κατασκευαστή. 4. Τα λοιπά περιφερειακά επιστρέφονται στο κατασκευαστή με δική μας ευθύνη και εξυπηρετούνται βάση της απόφασης του κατασκευαστή ( αντικατάσταση επισκευή ή πίστωση). 5. Σε περίπτωση H/Y (desktop – laptop) , smartphone , tablets η εγγύηση καλύπτεται αποκλειστικά από την αντιπροσωπεία του κατασκευαστή. 6. Σε περίπτωση αναλωσίμων καλωδίων, μελανιών , toner επιστρέφονται στο κατασκευαστή με δική μας ευθύνη και εξυπηρετούνται βάση της απόφασης του κατασκευαστή ( αντικατάσταση επισκευή ή πίστωση). 7. Επαγγελματικός εξοπλισμός όπως ταμειακές μηχανές , τηλεφωνικά κέντρα , επισκευάζονται στο χώρο του καταστήματος ή κατά συνθήκη στο χώρο του πελάτη με χρέωση επίσκεψης τεχνικού.
Στη περίπτωση πίστωσης ενός προϊόντος στον πελάτη με το ποσό το οποίο αγοράσθηκε αυτός δίνατε να προβεί σε αγορά άλλων προϊόντων, της επιλογής του, από το ηλεκτρονικό κατάστημα kykloma.gr ή από το φυσικό κατάστημα «κύκλωμα πληροφορική»
Kykloma Refurbished – Kykloma Build (ανακατασκευασμένοι και καινούριοι συναρμολογημένοι Υπολογιστές)
Όλοι οι υπολογιστές καταγράφονται από εμάς και δίνατε ο κάτοχος να έχει πρόσβαση στη ταυτότητα του μηχανήματος αναζητώντας το με το σειριακό του αριθμό από το τμήμα RMA στο kykloma.gr . Από εκεί θα δει αν είναι εντός ή εκτός εγγύησης και να περιγράψει τυχόν πρόβλημα για τη περεταίρω εξυπηρέτηση του.
Εγγύηση ανταλλακτικών ή εξαρτημάτων σε επισκευές ή τοποθετήσεις.
Γίνεται καταγραφή των σειριακών τους και της διάρκειας εγγύησης στο support.kykloma.gr στο αίτημα επισκευής του πελάτη και η εξυπηρέτηση κάθε επιπλοκής γίνεται βάση της κάθε καταγραφής επισκευής.